вівторок, 11 березня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

ДОСЛІДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТАХ


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
  • визначити державні освітні стандарти, які відповідають обраній темі;
  • встановити навчальні цілі та важливі поняття;
  • на основі навчальних цілей сформулювати Основні запитання, які формують зміст проекту.

Виконуючи завдання цього модуля, я разом з моїми колегами:
    • обговорив навчальні теми для створення Портфоліо за методом проектів;
    • з'ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
    • сформулював навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
    • сформулював Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
    • сформулював завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.

    Дослідницька діяльність у навчальних проектах, зазвичай надихає учнів на постановку запитань, планування та проведення експериментів і спостережень та осмислення отриманих результатів.
    Результати педагогічних досліджень навчання за методом проектів свідчать, що проекти, спрямовані на вирішення проблем, спонукають учнів до вивчення базових концепцій та принципів наукової дисципліни.
    Діяльність учнів у проекті передбачає проведення ними самостійних досліджень та продукування нового знання.



    Немає коментарів :

    Дописати коментар